Autor Wiadomość
marjas
PostWysłany: Śro 23:02, 26 Maj 2010    Temat postu:

TrolCK napisał:
Aparat zapłonowy musi być z regulatorem odśrodkowym do mojego silnika tak się dowiedziałem


Dlaczego musi? Zrób fotę silnika.
TrolCK
PostWysłany: Śro 21:17, 26 Maj 2010    Temat postu:

Aparat zapłonowy musi być z regulatorem odśrodkowym do mojego silnika tak się dowiedziałem
TrolCK
PostWysłany: Wto 12:33, 25 Maj 2010    Temat postu:

z tego co mi wiadomo to silnik ma pojemnośc 1,3 . Gdzie znajde numery tego silnika ?. Silnik nie będzie raczej naraźie rasowany , więc szukam tylko sprawneo i pasującego Very Happy
rebel
PostWysłany: Pon 23:36, 24 Maj 2010    Temat postu:

Łysy napisał:
rebel napisał:
W 1302 seryjnie występowały dwa silniki 1300 (AB) i 1600. Z praktyki wynika, że rzadko w dzisiejszych czasach często są tam zupełnie inne silniki(...) znajomy miał 1200...


nieprawda. Może sie czepaiam, ale dla scisłości: były 1302 które miały 1200 seryjnie

a na temat: ja osobiscie nie zauwazyłem szczegolniej roznicy w pracy na róznych (sprawnych) aparatach w moim 1,2. Ja dałbym jakikolwiek odsrodkowo-podcisnieniowy. Szukanie pod konkretny model moze być trudne


Fakt, czepiasz sie Smile Ale rzeczywiście było coś takiego jak 1302A z 1200. Masz rację, Zapomniałem.

Zmierzam do wyciągnięcia informacji od kolegi, bo fakt, że auto to 1302 w dzisiejszych czasach nic nie mówi o silniku. Przez lata właściciele wymieniali na różne silniki. Na allegro stał garbus z przeszczepionym dieslem, stąd pytanie o szczegóły.

Może numer silnika coś pomoże? O ile nie przebijany rzecz jasna...
Łysy
PostWysłany: Pon 19:29, 24 Maj 2010    Temat postu:

rebel napisał:
W 1302 seryjnie występowały dwa silniki 1300 (AB) i 1600. Z praktyki wynika, że rzadko w dzisiejszych czasach często są tam zupełnie inne silniki(...) znajomy miał 1200...


nieprawda. Może sie czepaiam, ale dla scisłości: były 1302 które miały 1200 seryjnie

a na temat: ja osobiscie nie zauwazyłem szczegolniej roznicy w pracy na róznych (sprawnych) aparatach w moim 1,2. Ja dałbym jakikolwiek odsrodkowo-podcisnieniowy. Szukanie pod konkretny model moze być trudne
rebel
PostWysłany: Pon 16:22, 24 Maj 2010    Temat postu:

W 1302 seryjnie występowały dwa silniki 1300 (AB) i 1600. Z praktyki wynika, że rzadko w dzisiejszych czasach często są tam zupełnie inne silniki - ja miałem jakąś rzeźbe 1600 na bazie bloku 1300 sprzed '71 roku, znajomy miał 1200...
Jakie są numery silnika, może będzie łatwiej dobrać.
Czy silnik będzie rasowany czy raczej seria?
TrolCK
PostWysłany: Pon 14:53, 24 Maj 2010    Temat postu: [K] Aparat zapłonowy do 1302

Kupię aparat zapłonowy do Garbusa 1302 71r. sprawny

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group