Autor Wiadomość
DEDHI
PostWysłany: Wto 21:38, 20 Paź 2009    Temat postu:

temat zamknięty nie ma co bić piany skoro klatka poszła... Wink prawda jest taka że nie była profi... co kwity pokazują jedno a drugie... numerki.. wiadmo... życie... ile pan chce przebiegu ?? co by źle nie wyglądało ?... Wink
majki
PostWysłany: Sob 0:12, 10 Paź 2009    Temat postu:

panowie spokojnie

co do klatki. nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, ale jej konstrukcja nie trafia do mnie. natomiast przekonuje mnie opinie kogoś takiego jak Bujo i regulamin FIA, sorry, ale ja bym się bał włożyć ją do samochodu.

a z numerkami u nas w Polsce różnie bywa.

peace
lasputas
PostWysłany: Pią 23:57, 09 Paź 2009    Temat postu:

prośba do moderatora o usuniecie tematu bo temat nie aktualny nic nowego nie wnosi a zaczyna robić się meta
lasputas
PostWysłany: Pią 23:50, 09 Paź 2009    Temat postu:

wszyscy zdrowi-może policz do 10 zanim coś napiszesz
kendy
PostWysłany: Pią 23:46, 09 Paź 2009    Temat postu:

Jako ze jestem nipokorny napisze Ci tak - nie pierdol. Jak ta pseudoklatka ma homologacje to lepiej szukaj juz dobrego adwokata Smile
Obejrzyj papiery FIA i znajdz konsktrukcje zblizona do tego co komus sprzedales Smile
lasputas
PostWysłany: Pią 23:36, 09 Paź 2009    Temat postu:

mógłbym jechać i zrobić zdjęcie tym nr. tylko jaki sens już sprzedana a ja zadowolony.koniec tematu
TYKA
PostWysłany: Pią 23:35, 09 Paź 2009    Temat postu:

tu tak zwany załącznik J wspomniany przez Buja:
strony od: 8 (rysunki od str 11). miłego czytaia
http://www.pzm.pl/userfiles/2009-pliki/Samochody/FIA_regulaminy/zal_J_FIA/art253_15XI08___.pdf
TYKA
PostWysłany: Pią 23:27, 09 Paź 2009    Temat postu:

chętnie bym zobaczył numer tej homologacji.

a jutro się widzę ze znajomym który jest sędzią technicznym (jutro będzie sprawdzany peugeot 206 do rajdow górskich) ciekaw jestem co powie na temat klatki.
lasputas
PostWysłany: Pią 22:43, 09 Paź 2009    Temat postu:

klatka sprzedana-po temacie

-po waszych ciekawych wypowiedziach jechałem odwieźć ja do właściciela ale niedaleko mojego zakładu jest gość co przygotowuje auta do rajdów zresztą były rajdowiec .
Pomyślałem sobie pojadę do fachowca i zapytam czy taki szajs.
Dostałem konkretny wykład co do klatek i ich rodzajów i zastosowań .Dowiedziałem się ze jest to prawidłowo zrobiona 4 punktowa skręcana klatka pałąkowa.
W dalszych oględzinach znalazł nr homologacji wybity na rurze .Był jeszcze znaczek kuleczko a w środku vw i jakis nr .
kendy
PostWysłany: Pią 17:55, 09 Paź 2009    Temat postu:

A wyplacisz prowizje od odszkodowania jak klatka komus krzywde zrobi?
lasputas
PostWysłany: Pią 0:08, 09 Paź 2009    Temat postu:

no to pojechaliście ale nie obrażam się bo ta klatkę dal mi do sprzedania znajomy bo mu zalega w garażu.Mnie ściganie i klatki nie kręcą bardziej tematy air ride.Ale zamontowana w środku wygląda super nawet myślałem by ja sobie zostawić przez chwile tylko jakoś nie mój styl i szkoda mi kasy.Ale mała prowizje za jej sprzedasz chętnie bym przyjął i dlatego ten post.
Bujo
PostWysłany: Czw 23:22, 08 Paź 2009    Temat postu:

Niestety, ale przedmowcy maja troche racji, bo o ile ja znam wytyczne zalacznika "J", ktory doglebnie studiowalem, to to co prezentujesz ni jak ma sie do wymogow PZM (FIA). Ale, jako rama do hustawki moze posluzyc. Sarkazm na forum zadko mi sie zdaza, ale w kwestii bezpieczenstwa nie ma litosci..
TYKA
PostWysłany: Czw 13:57, 08 Paź 2009    Temat postu:

faktcznie, niestety kaltka nie spełnia zadnych norm :/ a na pewno nie przeszał by badań choćby na KTS'y... o górskich nie wspominając.
cudak
PostWysłany: Czw 13:42, 08 Paź 2009    Temat postu:

1000 to dużo jak na element, który każdy kto ma gientarkę i migomat zrobi w kilka chwil:) Zresztą ja bym szukał czegoś atestowanego (jeżeli w ogóle takie sąSmile Pozdrawiam
kendy
PostWysłany: Czw 13:29, 08 Paź 2009    Temat postu:

Nie chce zebys sie stary obrazil, ale ta klatka przy dachowaniu zabije i kierowce i pasazera. Laczenie rur (jesli nie ma spawow pod tymi blaszkami) jest po prostu tandetne - czy mi sie wydaje czy te srubki skrecajace blaszke sa M6? I pewnie w klasie 5.8?
Klatka ba byc bezpieczna a nie 'kozacko' wygladac. Jak dla mnie to zamiast tej klatki mozna wsadzic sztachety z plotu. Poprawa (nie)bezpieczenstwa bedzie na tym samym poziomie.

Poza tym brak jest kilku elementow poprzecznych zabezpieczajacych. Jak sobie wyobrazasz uderzenie boczne?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group