Autor Wiadomość
TYKA
PostWysłany: Nie 0:33, 13 Gru 2009    Temat postu:

siema musiałbym sie dopytać Paula
fura
PostWysłany: Sob 22:24, 12 Gru 2009    Temat postu:

Tomku, czy temat jeszcze aktualny??
rebel
PostWysłany: Czw 7:25, 16 Lip 2009    Temat postu:

TYKA napisał:
powinno bez problemu
ale musze zobaczyc jaki tam jest blok
bo nie wiem czy ma 3 bolce do zamocowania ramy pod silnik
chyba że wyspawa Ci ktoś taką rame jak ma Paul w busie zeby przyjęła mocowanie silnika garbowe


Będziemy w kontakcie w tej sprawie. Chodzi o to, ze w busie mam silnik do grubszej roboty. Jeśli da rade kupić inny (zdrowy) i bez większych problemów przełożyć do własnym sumptem (koszty, czas), to byłoby git.
Chciłabym się z żonką wybrać w drugiej połowie sierpnia na wycieczkę ogiem w góry be zastanawiania się, czy silnik padnie czy nie...
rebel
PostWysłany: Czw 7:21, 16 Lip 2009    Temat postu:

Bez przesady z tą regulacją. Na pewno dwa dobre dwugardzielowce będzie łatwiej wyregulować, niż jednego starego solexa z luzami na przepustnicy łapiącego lewe powietrze...
lasputas
PostWysłany: Czw 1:29, 16 Lip 2009    Temat postu:

nie mam tylko silnik nowiutki i graty do przełożenia ze starego 1600.Ale to wcale nie fajnie przekladac starego zdezelowanego soleksa do nowego silnika.A 2 gaźniki raczej nie przeraza mnie ich precyzyjna regulacja dlatego pomysł o wtrysku
TYKA
PostWysłany: Czw 1:14, 16 Lip 2009    Temat postu:

ECU-Engine Control Unit
komputer sterujący wtryskiem i zapłonem itp
lasputas
PostWysłany: Czw 1:01, 16 Lip 2009    Temat postu:

co to jest ecu
baca
PostWysłany: Czw 0:43, 16 Lip 2009    Temat postu:

TYKA napisał:

chyba że masz jakieś ECU to wtedy kupujesz tylko zestaw przepustnic za około 350 funtów.



co niedlugo z dzika radoscia uczyni baca Cool
TYKA
PostWysłany: Czw 0:33, 16 Lip 2009    Temat postu:

ten system podchodzi i do T25 i gabusa. różni się tylko kilnkagem i filtrami (garbowy na zamieszczonym wyżej zdjęciu)
TYKA
PostWysłany: Czw 0:30, 16 Lip 2009    Temat postu:

to zalezy ile chcesz na to wydac $ Smile i co chcesz osiągnąć.

najprostrzy system EFI od nas to koszt około 1600 funtów
chyba że masz jakieś ECU to wtedy kupujesz tylko zestaw przepustnic za około 350 funtów.
lasputas
PostWysłany: Czw 0:27, 16 Lip 2009    Temat postu:

temat wyglada tak mam silniczek nowiutki 0 km i zastanawiam się czy zakładać gaźniki czy zafundować mu wtrysk
TYKA
PostWysłany: Czw 0:02, 16 Lip 2009    Temat postu:

prosta sprawa
do sportowcyh silników sie nie nadaje
do 1600i w sam raz bo to pod ten silnik było robione bo tam musi być Lambda
lasputas
PostWysłany: Śro 23:53, 15 Lip 2009    Temat postu:

zaciekawił mnie ten wydech customowy co wygląda jak oryginalny. co to za cudo .
TYKA
PostWysłany: Śro 23:47, 15 Lip 2009    Temat postu:

powinno bez problemu
ale musze zobaczyc jaki tam jest blok
bo nie wiem czy ma 3 bolce do zamocowania ramy pod silnik
chyba że wyspawa Ci ktoś taką rame jak ma Paul w busie zeby przyjęła mocowanie silnika garbowe
rebel
PostWysłany: Śro 23:21, 15 Lip 2009    Temat postu:

A do busa się nada?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group