Autor Wiadomość
Łysy
PostWysłany: Pon 9:54, 16 Maj 2011    Temat postu:

780 i ten tyle wazył. (wazony był)
dabtuner
PostWysłany: Pon 9:39, 16 Maj 2011    Temat postu:

ja swojego ważyłem w piątek i wyszło mi równo 800kg
(cały kompletny ze zderzakami ,wnetrzem gratami pod maska i 1/4 baku )

ile mexy maja w dowodzie? ja nie moge sprawdzic bo mi paly dowod zabraly
cudak
PostWysłany: Pon 8:23, 16 Maj 2011    Temat postu:

na krakowskich zakrętach tylko koła piszczałyRazz
Łysy
PostWysłany: Pon 6:59, 16 Maj 2011    Temat postu:

majki napisał:

o dziwo ten mex zajebiście się trzyma zakrętów, zupełnie inaczej się prowadzi niż 68'...


Bo to zajebisty Mex jest poprostu Twisted Evil
majki
PostWysłany: Pon 0:11, 16 Maj 2011    Temat postu:

marjas napisał:
majki napisał:
hehe widziałem ten wątek, ale widzisz mnie nie interesuje tylko ściganie na wprost, ja bardzo lubię zakręty, szybkie manewry, tego ogórkiem nie zrobisz Wink gabaryty, widoczność, wysokość, poza tym przy naszych budżetach to walka z wiatrakami, ten sam silnik w garbusie będzie o połowę jak nie więcej szybszy...


To warto by było wszczepić IRSa do mexa. Zyskałeś na 1/4 bo mex lżejszy ale panorama na zakręty to chyba lepsza Smile


o dziwo ten mex zajebiście się trzyma zakrętów, zupełnie inaczej się prowadzi niż 68'... nie wiem czym to jest spowodowane. Natomiast już niedługo będzie usztywniony całkiem mocno, więc w ogóle na razie się tym nie martwięSmile
marjas
PostWysłany: Pon 0:04, 16 Maj 2011    Temat postu:

majki napisał:
hehe widziałem ten wątek, ale widzisz mnie nie interesuje tylko ściganie na wprost, ja bardzo lubię zakręty, szybkie manewry, tego ogórkiem nie zrobisz Wink gabaryty, widoczność, wysokość, poza tym przy naszych budżetach to walka z wiatrakami, ten sam silnik w garbusie będzie o połowę jak nie więcej szybszy...


To warto by było wszczepić IRSa do mexa. Zyskałeś na 1/4 bo mex lżejszy ale panorama na zakręty to chyba lepsza Smile
majki
PostWysłany: Nie 23:56, 15 Maj 2011    Temat postu:

hehe widziałem ten wątek, ale widzisz mnie nie interesuje tylko ściganie na wprost, ja bardzo lubię zakręty, szybkie manewry, tego ogórkiem nie zrobisz Wink gabaryty, widoczność, wysokość, poza tym przy naszych budżetach to walka z wiatrakami, ten sam silnik w garbusie będzie o połowę jak nie więcej szybszy...
marjas
PostWysłany: Nie 23:13, 15 Maj 2011    Temat postu:

A tego nie czytałeś?

http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,14034.0.html
majki
PostWysłany: Nie 22:47, 15 Maj 2011    Temat postu:

Rebelu, jeśli chcesz to oczywiście, ale nie mówiłeś już ostatnio nic na ten temat...

Liri, pojawił się garbus i w niego pójdą wszystkie środki, jednak ściganie bardziej mnie interesuje Wink
liri
PostWysłany: Nie 21:49, 15 Maj 2011    Temat postu: Re: [s] ogórek t2 76'

majki napisał:
Sprzedam t2.


why ? Sad
rebel
PostWysłany: Nie 17:39, 15 Maj 2011    Temat postu:

Hej, Majku!
Czy nasza umowa dotycząca naszego 'prawa pierwokupu' dalej obowiązuje?
majki
PostWysłany: Sob 13:26, 14 Maj 2011    Temat postu:

oczywiście powymieniałem w nim jeszcze kupę jakiś pierdół, wszystkich nawet nie pamiętam Wink

- uretanowe sprzęgiełko zmiany biegów
- gumy prowadzące drążek zmiany biegów
- oprawki żarówek do zegarów
- pomalowane są dolne blachy pod podwozie

- przekładnia jest całkiem w porządku, nie ma zabójczych luzów
- nie działają zamki w drzwiach, jedyne co się zamyka to klapa silnika Wink
majki
PostWysłany: Sob 13:09, 14 Maj 2011    Temat postu: [s] ogórek t2 76'

Sprzedam t2.

76'
OC + przegląd
zarejestrowany na 8 osób

- zdrowa podłoga
- zaj. zdrowe rurowisko i zawieszenie ogólnie (jedyne co przydałoby się wymienić gumki sworzni)
- hamulce: serwo od kanciaka, nowe tarcze, zregenerowane zaciski, nowe klocki, tył wyregulowany
- skrzynia nieznana krótka, nie wyje, przeguby zdrowe
blacha jest ok, niestety kilka elementów zostało zrobionych po kowalsku, ale zgnilizny czy rdzy nie ma, trzeba samemu obejrzeć (wody po deszczu nie ma w środku)
- wymieniona uszczelka przedniej szyby (niemiecka)
- z wystroju wnętrza: nieoryginalne fotele, aczkolwiek bardzo wygodne i nieźle wyglądające, z tyłu kanapa, boczki z dykty, deska całkiem ok, poza wyciętą dziura pod radio :/ daję drugą deskę gratis
- szare zegary z dziennym licznikiem (sprawnym)
- działa mechanizm nawiewów na szybę
- wszystkie gałeczki (halogeny, webasto, usa awaryjne)
- działa spryskiwacz
- felgi z tylu po piasku i proszku, nowe opony vredestein 185/80, z przodu nieodnowione felgi i stare opony
- wymienione ramki ozdobne ze zbierakami na przednich szybach
- trójkąciki sprawne i ładne Smile
- prawie wszystkie gumy na podłogach
- hak
- piękny przedni zderzak
- elektryka z tego co widziałem oryginalna i nie namieszana, wszystko działa

- generalnie mechanika przejrzana i bardzo sprawna (byłem nim już 3 razy w trasie i nic mnie nie zaskoczyło)

- w gratisach:
- nowy pływak
- odbojniki rurowiska
- druga deska
- kilka pierdół

zdj:























sprzedaję go bez silnika, aczkolwiek na na razie można się nim przejechać, ponieważ siedzi w nim moje 1200 (niezbyt zrywne Wink )

cena 7.000 do drobnej negocjacji.

do obejrzenia w Markach pod Warszawą Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group